fbpx

JOB I VORES CENTER

LEDIGE STILLINGER I AIK

ADMINISTRATIONSLEDER

Alsidig og fleksibel multitasker med højt energiniveau
Med reference til centerchefen bliver du medlem af centerets ledelsesteam, hvor du gennem rettidig økonomistyring, rapportering og administration samt udvikling af processer, får en nøglerolle i forhold til at supportere centerchefen og bestyrelsen med beslutningsgrundlag for fortsat udvikling af centeret.

Som administrativ leder i AIK skal du spænde vidt og i samarbejde med vores øvrige personale gå forrest på mange forskellige administrative områder: løn, økonomistyring, bogføring, budgetopfølgninger, kontrakter, aftaler, vedligehold af digitale platforme, understøtte centerchefen i markedsføringen af vores center samt varetage forskellige administrative ad-hoc opgaver. Du indgår i samarbejde med et fast personale på fem personer samt adskillige timeansatte, som på mange fronter støtter og supplerer dig. I centeret hjælper vi hinanden på tværs, hvorfor du også forventes at bakke op når vi har større arrangementer og når dine kollegaer og vores kunder rækker ud efter dig.

Nye krav – nye løsninger
Auning Idræts- og Kulturcenters eksistens er betinget af, at vores brugere og interessenter sættes i centrum, således at vi til enhver tid lever op til deres forventninger til et moderne idræts- og kulturcenter.

En stadig vigtigere forudsætning for dette er en velfungerende administration og økonomistyring med kommunikation på stadig flere serviceplatforme for at sikre et stigende krav om fleksibilitet og tilgængelighed til centerets aktiviteter, faciliteter og brugere.

 

LÆS MERE OM STILLINGEN OG ANSØG HER

    info@auningbadet.dk

    86 48 43 00

    Sdr Fælledvej 5C,
    8963 Auning

    Følg os på Facebook